När sanningarna kommer ut blir det nog inget kabalalik lugn bara lugn..




She looks from side to side
The tear drops fill her eyes
Cause once again she hears the sound of…
It’s insane when your brain filled with black rain


Yo when it rains it pours, I leave oceans on the floor
When I perform motherfuckers ain’t ready for Brainstorm
Some like to bust slugs, I like to show much
love
Your rhymes just drizzle son, my flow flash floods
Cause of these rain drops keep falling on my head
But what it is, I’m thinking in my head is how I’m trying to get fed
I’m trying to break bread with my motherfucking friends
And get shit off my chest and out from under my skin
Because I’m smarter now, fully fucking focused,
working harder now
I make it rain in the
game, that’s why it’s watered down
So call your technical because the boy is foul
They say I’m crazy wild with the smoothest style....

osv osv osv.. Har fått låten på hjärnan..


Så här sitter jag i sängen och ska snart ta och sova. Tänkte ta och se på filmen jag fick av Fialia men hon sa att det var för mycke blod och shit och det orkar jag inte kolla på idag utan det blir till att sova direkt istället. Idag har dagen gått ut på inte alls så mycke? softa? har packat dock har jag inte orkat packat klart men endå. Tänkte vara borta sådär nån dag eller två? Såå nu äre säkert någon som firar och säker nån som inte firar. Så mitt lov kommer nog gå bort på bussresande? Nja? Inte så värst. Nån timme eller två på en buss är väl inte så mycke? då kan jag ju alltid göra sånt jag inte brukar orka göra annars eller nått?


Sen tänkte jag aggra lite på Härnösand. Den kära staden Härnösand. Utsedd till en utav sveriges finaste städer Tjohejsan fast folket är väl inte alls inräknad där när det gäller de posetiva :)?(okej det finns normlar här med men) Folk är bra på att snacka. Hitta på saker och vara allmänt dryga. Allt för att de små rädda jävlarna inte vågra stå för sig själv eller det värsta utav allt. Inse sanningen, stå för den eller varför inte överdriva för sin egen fördel och kirra andras nergång? Vill ni veta vad jag verkligen hatar (okej starkt ord men faktist) Jag hatar när man ljuger. Enligt mig är det att ljuga det värsta som finns allt från Små till stora lögner ja allt där ifrån och där emellan tål jag fan inte. Sen om sanningar svider eller inte. Häldre det. Med sanningen kommer man längst iaf hos mig. .. Att ljuga myta i hop nått och sånt får folk att misstolka och allt blir skit. Så nu tänkte jag bara säga tänk. Tänk för i helvete och börja inse att det är inte alltid som man tror.

Aja, kanske ska ta och vara lite posetiv också, vissa saker ha sina lustiga studer men hunden har blivit skum.

Sist men inte minst. Jag längtar tills i morgon! :) Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0