En tupp, en bäver, en hund, en häst, en katt

Många djur har varit med i min vardag dock så var bävern död. Så nu finns det en mindre bäver i antjärn men det är då lika bra för dom är så många där. Var ju som sakt ut till Sandra idag och skulle plugga gjorde iaf klar 2 saker som skulle göras. Kirra saker tills i morgon! Fast det är iallafall en bit på vägen. Sen blev det massa sko letande vad ska man ha på sig för skor på studenten och balen? ;S Jag tänkte vara smart och köra på samma båda dagarna. Känns bäst så apporopå de. Tror ni inte vi fick reda på idag att vi har foto nästa vecka? ÄR dom dum i huvet? Själv så har jag inte ens hunnit fått måtta mig till klänningen för hon som sy de har inte ringt mig en. Shit så i morgon blir det till att panika med det och försöka få tag i henne och måtta mig lite snabbt. ska bara göra små fix på den klänningen jag ska göra om så. Sen så ska jag iväg på möte i morgon före de och sen iväg. Shit fullt upp men de är nice att få saker gjort.



Aja, fick bära Sandras tupp idag också han va då sjukligt lätt ;p eller så är jag stark!! hehe.. sen så har ju Sandra massa andra små djur hos sig som man såklar alltid umgås med också. Idag såg jag även min andra döda bäver i mitt liv dock så hade den där ut trycka ögon (Ursäkta alla känsliga djurälskare det där skulle du/ni inte läst hehe) Den var iaf sten död. Min första döda bäver kom jag ihåg att pappa visade upp ute på gården i vårat första hus. Appropå de så ska jag koppa de lite sen kombinera det med mina idéer och sen så har jag mitt hus!



Nää nu ska jag ta och fixa massa säga godnatt till Fialia som idag blev överlycklig (Jasmine med hehe) Sen ska jag sova! Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0