Klänning hit,klänning dit, tyg där och tyg här..

Idag har hela dagen gått åt bal/student och sånt shit. Äntligen har jag hittat ett par skor 35or!! Dock inte på älskade skorett men nästan hehe ;p Utan det blev ett par as nice från Nilson!! Blev faktist lite shockad över att dom hade skor i 35 så! men så äntligen. Sen fixades smycken,mer balklänningstyg nå små tjaffs och tyg till nya gardiner till mitt rum ;D snacka om att jag blev tokig i gardintyget blev ett sånt där måste hehe ;) Så dom drar jag med mig när jag flyttar "helt klart" som Sandra så rart brukar säga hehe ;D


Sen så har jag en liten bit ur en låt i huvet som bara åker runt hehe Sandra brukar nog också får den på hjärnan lite då och då ;D

Babble, Babble, Bitch, Bitch
Rebel, Rebel, Party, Party
Sex, sex, sex, don't forget the violence
Blah, blah, blah
Got your lovey-dovey sad and lonely
Stick your stupid slogan in
Everybody sing along
Babble, Babble, Bitch, Bitch......


Aja, nu ska jag skynda att traska bort till andra sidan stan till Fialia och kirra så hon får sina bilder Ses!!


Kommentarer
Postat av: hellström

Du kunde ju lånat av mig ;)

2010-05-18 @ 14:37:19
Postat av: frida

Heheh jo sant ;D men aa de dög ;p Hoppas ja

2010-05-18 @ 19:53:34
URL: http://fridaljunggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0