Mjukisbyxe dagen!

Efter en sjukt slö och nice helg är jag hemma. Har faktiskt hunnit med en hel del nu på morgonen. På bussen satt jag och fundera massa och kom fram till en hel del. Gick och la mig tidigt i går också somna typ vid 10. venne men har blivit sjukt lätt att bli trött;S Skumt.

Sen så väl hemma fick jag höra dåliga nyheter FYFAN JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!! Vill bara säga att det ska inte behöva gå till så.

Aja, idag äre långdag på skolan lär ju bli en rätt dryg dag eftersom jag drog där i från i onsdags och tog bussen från stan på torsdagen och sket i allt så. Sen hade det tydligen ringts hit hem, men de var bara syrran hemma så. Kan ju säga att det behövdes och kändes skönt att bara åka. Sen om nån surar över de det skiter jag fullständigt i för jag har då mer att sura över. Dock så kanske jag skulle ha pluggat lite? men FAN HELLER! Det struntade jag i. Så nu har jag aggrat lite. Idag äre mjukisbyxe dagen och jag är på! Ska en sväng ner på stan med Jasmine idag också! Sen får vi se vad som händer träning antar jag?=) Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0