Och enligt mina beräkningar så...

Kan jag ut och springa på torsdag ;D
Är jag annars osäker behöver jag bara ringa ett samtal och kolla upp de!!

Gick iaf nyss ut på en lång prommis med Daphnoo!! Full fart var det på oss båda två och jag testade även på lite komandon jag försöker få in i skallen på Daphne även gamla som jag körde massor den här tiden förra året. Som salom fast hon slingrar mellan benen på en funkade faktist rätt bra! Sen så ett jag inte använt så mycket. Nämligen "spring och lek" Läste en artikel från "Hund sport" som jag får sådär en gång i måndaden. Tror det var den eller "brukshunden" Brukar få lite olika tidningar sådär eftersom jag är medlem i svensk hund ungdom och så. Iaf där berättade en kvinna och hennes man som båda var hundtränare och höll på med olika sporter både agility, lydnad och nått annat iaf att dom kör med komandot "spring och lek" Eftersom då blir det inget "skiter i det komandot jag nyss fick utan då är det ett nytt komando. Tror de kan funka med lite mer sån disiplin på Daphne eftersom hon är en typisk "skakar av mig och skiter i det du nyss sa" typen. Eller aa disiplin och disiplin men ni fattar.

Sen så fick jag mina funderinga där på promenaden så nu har jag kirrat mig ett schema i skallen på i vilken ordning jag ska prioritera massa stuff från nu och frammåt! Hehe planerat sådär till sommarlovet.. Tyvärr räknade jag med Pluggandet också Blä!! Dock bara en vecka kvar sen så är allt pluggande över!!!! Aa eller aa när de gäller Caden vet man fan aldrig...

 

Men som sak nu blire till att plugga (; men som alltid nånting att göra "först/ska bara" och denna gång blire att Plocka ner gardinerna och fixa upp de nysydda! ;D


Kommentarer
Postat av: Malin

Söt papillon :)

2010-05-23 @ 17:09:50
URL: http://livetmedpapillon.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0