Okej jag kan erkänna.

Ett litet fel jag har. Alla har ju sina små fel. Hahha jag måste alltid eller oftast shoppa något när jag är nervös. Får typ nervös attacker på något vis då det pirrar i kroppen precis som att man är kär. Känns så mycke lättare nu när några utav problemen som uppstått under de senaste tiden är fixat eller iaf nästa.

Appropå shopping det värsta av allt är att jag nästan alltid måste shoppa bikinisar. Så om några sek är jag lite pankare än jag nyss var ;p hehe pinsamt men sant. Så nu har jag erkänt det och det kändes skönt att få lätta lite på hjärtat. Ska fråga syster om hon ska kolla lite.  Har även gått världens prommenad med syrran, Frida och Linda. Ut mot grubban och tebx. Skönt att få komma ut och jag kan säga att jag ska försöka muta syrran med glass eller något så hon går på prommenader med mig oftare. Har även en SJUK längtan till sommaren ;P


Aja nu ska jag kolla vidare på kläder och be syrran kolla lite med.



Seeees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0