P som i PEPP!!!

Min näsa kan då inte stoppa mig nu inte.. ÅÅ Snacka om att jag har fått sovit ut.. Så skönt.. Nu förstår jag exakt vad en rolig filur menade haha.. Pigg som S*tan är jag.. Nu äre bara synd att jag har en snuvig näsa annars så är allt perffa! Spring sugen är jag med. Typisk. En fråga. Hur mycke snor kan en näsa innehålla? Någon som har svar på den frågan? :)  Nä jag har bestämt mig nu tänker jag inte vara sjuk längre punkt.. Ååå vet ni vad jag fick för samtal nyss????? Hehe säger jag inte men åå sommaren kommer bli nice om det blir som det är tänkt. Tack tack tack tack tack =D


Sedan sååå ska jag köpa balbiljett idag. Dom är så dyra typiskt Väldigt jobbigt och synd och tråkigt och drygt. 450 kr för en biljett? sen pengar till bilen, de och de och de och de ch de och de.. Fast jag har varit smart och kirra en klänning jäkligt billigt tog en gammal klänning här hemma som var alldeles för stor och så har vi kapat gjort om lite och sytt in. Tror faktist den kommer bli jäkligt nice! Som med studentklänningen det var en långklänning som kapades av och gjordes om lite. Sen så håret, sminket och sånt där kirra man själv eller håret fixa en som heter jenny? tro ja?  Aja, billigt kan fan bli lika bra!

Nää nu måste jag kanske ta och torka håret ogillar extremt att duscha och tvätta håret på morgonen men jag vart sådär rätt lat igår så..   Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0