Sikken helg..

Har haft en grymt rolig helg dock så har jag blivit sjuk. Eller blev sjuk i torsdags natt för då fick jag feber under natten + ont i halsen. Nu är halsen okej, men sen i lördags blev de världens snor näsa och idag så har min snorfabrik utökat något enormt.  Men.. "Det finns alltid ett men" Den meningen ogillar jag de fem små orden satt i en mening som sabbade ett helt år. så Aja.

Iallafall i Fredags var vi på "visningen" glömt va de andra ordet hette. Iallafall så visades våra tavlor upp och aa folket som kollade på alla saker såg nog att jag hade ritat en pippi långstrump. Dock så när jag väl stod där kom jag på världens ide om hur jag skulle gjort iställe, men så är det alltid. Jag kommer alltid/oftast på när jag väl gjort klart något eller det är halvgjort hur jag ska göra istället. Aja den tavlan får jag måla när jag är kostnären själv har fetingar till tavlor och en massa jäkla akryl/olje färg.

Sen när vi visat upp de så blev de till att panik plugga och efter det så hade jag en liten "förfest" här eftersom jag inte kom ut till Kammartjärn. Dock vare inge drag på krogen, men fick iallafall se två klasskamrater spela/sjunga. Kvällen slutade med en drink på bittens med Lollo. Eller nää den kvällen slutade med att jag satt med datorn i mitt knä och bestämde mig för att jag inte skulle vara bakis dagen efter.

VAR JAG BAKIS? Inte nånting på hela helgen faktiskt. :D Nee! Fyfan va bra och jag drömde en rätt så lustig dröm, "pippilångstrumps ön" en nunna, båtar och ja haha en riktig sjörövare dröm alltså ;p

Lördagen alltså själv dagen gick iaf ut  på att vänta på Lina och Cassie. Fast till slut drog vi ut till skogen. Hehe där var folket hel kalas. Jag och Cassie testade på att köra nån fiddy liknande sak och S*TAN vad skoj det var. Körde nog några ggr och JA! När jag "blir stor" så ska jag skaffa ett hus på landet och det ska lätt stå en fiddy i mitt garage! :D Heheh, men Lina hon åkte bara med när vi körde istället :P Sen så vare rullstols åkning ner för läggdan/ängen eller va det nu var haha.. Massa alkohol och hög musik! Mitt i natten fick folket för sig att basta så vi drog iväg till nån bastu och bastade hahah.. Sen vart det kvällen och i morse fick jag och Cassie reda på att vi slåss i sömnen hahha ;D

Annars har det bara tagits de lugnt, städade och fixade där ute. Vi skulle dra iväg och åka cross men skippa de och åkte hem när vi endå kunde få skjuts tidigare ;p Resten av dagen har bestått utav snyta sig och sova.





Vem kom på iden att jag skulle bli sjuk? :) Tack du din snälla varelse du har verkligen förstört det för mig :)

Aja, bilder kommer sen

Tja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0