skumt väder..

Först skinande sol sen regn. Nu spöregnar det iallafall. Så jag skippade att gå upp på brännbollen idag. Igår blev det en rätt slö kväll. Fick samtal om att jag skulle fortsätta festa sådär vid 1-2 på dan men nee då skulle jag sova tyckte jag. Åkte ut till Sandra istället och senare mot kvällen drog vi in till stan och "sågs i dimman" haha för de va en rejäl dimma över härnösand igår. Man såg knappt havet nedanför mig från fönstret så. Dock så var inte folket här i stan när vi kom in så vi satt hos mig en stund och "lana" hehhe Sandra fick sitta vid min gamla.
F*n sorgligt Känns som att vi gjort slut jag och min gamla dator. En smula sorgligt, men nu har jag en bíff till dator istället ;) Stark,snygg,smart jaa? Humor har den väl inte men det får jag stå för haha..  Min dator funkar väl så nu är jag tillsamman med den istället.  



Hahah iallafall hade jag nog eller aa jag hade as j*vla kul i fredags haha :D Fyfan. Sen kan jag erkänna en sak. Har ni hört/sätt nån skratta åt sig själv? Visst ser de konstigt ut, men fyy vad jag skratta i´lördags morse. Bilderna sa liksom mer om fredagen än minnet kom ihåg hahaha.. Så jag slängde iväg ett sms till Malin direkt för att kolla upp vad minnet glömt för jag hade även varit med Malin såg jag haha.
Rolig kväll dock så vare syn att brudarna i klassen skippa festandet men men. (De ska dom få supa igen)


Aja nu ska jag  ta och fixa med annat Hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0