Snart hemma hos mig! Vill inte se de på dig =D Bara mig, mig mig mig.

Floral Satin Rouche Dress SEK 269, Rare Fashion - NELLY.COM Black Label Leggings SEK 179, Purple - NELLY.COM Urfa Blazer SEK 359, Ichi - NELLY.COM

Tror jag ska ta och bli poet, låtskivare osv hahaha har haft några poetiska dagar här.. Kommer på låtar till nästan allt!

Såå nu har jag äntligen gjort min beställning som jag suttit och funderat på ett tag men nu blev det enkelt när den andra klänningen vägrade finnas i min stl så. Kavajen tänkte jag även såhär med. Kan jag inte ha den kan jag fan inte ha någon. Har testat hur många som hellst och alla har suttit som "lady gaga" haha appropå att Jennie kom förbi en sväng idag :D

Hehe aja nu ska jag fixa med annat blir då inte till att sova på någon timme iallafall jag har alldeles för mycket att göra hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0