Toppen Dag! med stort D

Idag har det varit en riktigt nice dag. Försov mig men det var nog lika bra för då fick jag mer till att sova så jag kanske blir frisk någon gång? Runt 12 ringde iallafall Sandra, väckte mig och ville ha med mig och sola för annars skulle stackarn vara ensam. Snacka om att jag var snabb på med mjukisar,bh, strumpor och jacka sen drog jag! fast blev rätt pigg i solariumet faktist ;p Sen så följde jag med Malin och hämta hennes balklänning och hon kunde ha den! Vilken tur vet ju själv hur jobbigt det blir och hur less man blir om saker inte sitter som dem ska.. Appro på de!


Gissa Vilka kläder som kom idag?=D Jo beställningen fråpn nelly OCH JAG ÄR SÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR NÖJD!!!!! PERFEKT!=D


Osminkad och jävlig men det bjuder jag på. Har skaffa mig nydator också! =) Fast nu är jag då fattig!
Aja nu ska vi käka grillar ses ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0