Raderad.

Förra bloggen är raderad för en vecka sen eller så? pga jag blev less på de nya systemet på nattstad där alla bilder las i ett album och därefter kunde vilken användare som helst skriva. så när fjantar med "fejkademodellbilder" börja skriva att man var söt, beautiful, msn? osv fick jag nog.  Tack men nejtack var väl snällt sagt av mig?:) Fast ska bara bestämma mig vart jag ska börja skriva av mig nånstans sen så.

För tillfället har jag en såndär skriva av mig lust. En hel novell kanske? Ne, men skriver bara ner några rader här. Som att det rullar på som vanligt, tiden går fort, ja som sakt det är väl inge speciellt. Varken glad eller ledsen helt enkelt. 

Aja, godnatt på er.( för skumt nog är ni några st som glor in här, igår tex då undrade folket vad jag höll hus) Som sakt skriver ner nån rad när jag bestämt mig vart jag ska skriva av mig. Hejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0