Design hjälp tack! :)

Tänkte slänga in ett inlägg nu innan jag går och lägger mig :)
Jo det är så att jag har funderat över hur jag vill ha designen här på min blogg :) ska jag ha som jag har den nu fast ta bort de som blivit konstigt.. eller ska jag satsa på en ljus bakrund som tex ljuslila,vit,ljusgrå eller något likanden skulle gärna vilja ha lite hjälp med det för jag är en sån person som har svårt att välja mellan saker och ting ;p så :D skulle vara väligt uppskattat hehe

Nää sorry nu orkar jag inte skriva mer för själv så ska man upp tidigt i morgon medans resten av klassen har sovmorgon -.- men så blir det när man har tandställning och måste åka ner till sundsvall för att ändra något på den.. Som tur e så är den borta innan jag fyller år :D

Jo just det i morgon gäller det Gymmet här kommer Vi jag och Sandra ska satsa hårt ! Och om det är någon som blivit irreterad för att de ligger en vikt med ½ grams tyngd på alla maskiner så vet ni att jag varit i farten, men det blir nog bättre med tiden! Jamenar snart tar vi alla 10000 kg eller hur? :)


Kommentarer
Postat av: sofia

ska sandra träna ändå?=) skoj! jo, men jag har inte köpt gymkort=)

2008-09-01 @ 00:15:17
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

det skulle nog vara snyggt om bakgrunden är typ ljusljuslila:) try it!

2008-09-01 @ 00:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0