Good Morgon!

Hade sovmorgon idag as skönt! Dock så är jag trött endå men men. Sen så har ja ju vare lite dålig på att uppdatera igen men de blir så ibland. Julstressen kanske`? haha vem vet. Har iallafall hunnit med en hel del. Varit och klippt mig har jag också =) Och jag blev nöjd. Fast det jobbiga med att klippa sig tycker jag är att man klipper sig ;p Ibland vet man inte om man kan lita på frisören eller inte, men de blir så när men en gång blivit sjukt onöjd så.

Aja vi piggar upp morgonen med denna låt!


Ses! & Nu hoppas ja att de går bra på svenska. Vi ska spela upp en pjäs idag.. "köpmannen i venedig" undra hur seriöst de kommer va då?

Kommentarer
Postat av: Sofia

juste lycka till! :D och jag såg att du hade klippt dig igår ;) men jag glömde säga det;( det blev aaas bra=)

2008-12-18 @ 10:18:32
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack! Nej utan det är nån såndär man bara laddar hem ;)



Gillar din header :)

2008-12-19 @ 17:03:57
URL: http://blogg.sarabild.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0