Måndag..

2 veckor kvar=) sen så..

Ja idag så vare skola igen den va rätt lam idag rätt bra men drygt..  sen så bar det iväg till badhuset där jag Sandra och Carro simmade;p snacka om att man känner dig otränad ;O  haha men men det ska vi fixa eller hur? Lite glad ska man vara endå simmade 850m iaf =)

Sen så åkte jag hem & han inte mer än att sätta mig vid datorn så ringde SKOGEN :D shit fett länge sen man träffa den bruden.. Hon bor ju i skåne hon nu satt det är inte så ofta man träffas men iaf så jag drog ner på stan och åt på wayne´s coffee med henne. Fanns rätt mycket att prata om kan ja säga hehe^^ men det fulaste måste nog vara när hon berättade att alla skåningar hade värsta fördommarna om oss norrläningar typ "men i norrland kör man vell skoter iställe för moppe?"   "det är vell i norrland där man dansar polka helatiden?"  typ sådana fula saker haha as skoj ;P men lite svar på frågorna då=) Jag har då aldrig dansat polka iaf och jag känner inte många som gör det^^ sedan så nää tyvärr jag har ingen skoter jag har moppe. Känner även fler som har/haft moppe än skoter och skoter kör man mäst ute på landet på vintern inte i stan ;p haha^^
 
Så efter det gick ja till sofia där satt vi och softade kollade på bilder skratta och hade för oss as skoj :D gulli flicka de där asså ;p sen så snacka vi om att börja gymma på höga så vi blir lite stark hehe.. men men nää ska ta och sova nu ja fan as trött och inte har man någon sovmorgon fören på onsdag :( aja Ses!  
 

image14 simmandet

image15Liknande drack skogen ;p

bilder från google

Kommentarer
Postat av: sofia

Vi kommer bli biff ;)

2008-02-19 @ 20:45:21
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0