Vindruvor = No feber?

Ja och feberna har inte gått ut kroppen en? Nee & de suger! men lite bättre har det blivigt iaf=)

Rätt så skumt det här med sjukdommar och shit om man tänker efter, jamenar man blir alltid sjuk när man inte vill det eller aa man kanske inte vill bli sjuk över huvutaget men endå haha.  jag blir iaf sjuk när ja inte vill de iaf -.- hatar att vara sjuk JAPP! Jag som skulle träna och shit men nee, simmade i måndags men sen blev de inge mer träning för min del för sen kom febern.. Nää de här suger ja vill bli frisk nu! men men får vell fortsätta med min egan lilla tacktik V.V.D.. hehe

Vätska= No feber!
Vindruvor= Gott,Nyttigt,Vätska?
Då måste ju vindruvor vara = No feber? eller aa lite måste det fungera iaf ;p


Nää det här får vi spåna lite mera på, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0