Nytt år ny tatuering och nytt nyårslöfte..

Jadu nu har man haft tatueringen i en vecka så nu äre bara en vecka kvar tills det läkt klart. =D
längtar som fan för man har varken fått träna eller bastat och vi som nyss byggt en bastu.. de suger men men.

De jobbigast av allt e att de kliar  och inte lite heller :O utan sådär så man vaknar  kl 6 på en lördagsmorgon...

¨Sen så var det ju dehär med nyårslöften... såndana har man ju varje år iallafall jag haha(
kan ju erkänna att förra årets löfte bröts sisådär rätt snabbt")så man får ju hoppas att det inte händer desamma i år^^   men carro och jag har redan bestämt att måndagar blire badhuset för vårdel, det är ju en början iaf ;p

Tatueringen min»


Aja mat nu.. hejs ;p

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; http://florennz.blogg.se/1201015894__22_januari_08.html#comment

Lycka till!

2008-01-22 @ 18:01:42
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0