Hej alvedon du är min bästa vän :)

För dig skall jag äta var fjärde timme,för smärtan är jobbigt.. Som tur är så varar detta bara i en vecka :)
Vad har hänt för er idag då? Själv så tvingade man sig själv att sova till 2 eftersom att det inte kändes så bra i munnen sedan så la jag mig och solade ett tag tills Matte kom med Fias vovve Mixa för att Fia var hos blåsippan :) Idag blev det även en sväng bort på brukshundsklubben dock var det bara jag Fia och Sandra från våran tisdagsgrupp men vi fick hoppa in och vara med andra som var där, vi fick gå en bana osv ;P

just nu så sitter jag hos Fialia eftersom att hon saknat mig så mycket haha ;p det märks eftersom att hon just nu pillar på mina fötter haahah ;p Nu vill hon även kolla på sitt program som hon spelade in :) vänta ja kom ¨på en idé 

Fialia: Vi måste vara inne i stan i morgon kl 12
Fialia: Äru klar nu fisen?
Fialia: jag är klara i allafall :)
Jag: mmm...
 Fialia: Sjunger
Fialia: Vill du ha en sovtröjja? ja de vill du de får du endå ;o
Fialia: HAHAH du ser ut som ET ;P HAHAHA

Såå aa tror jag måste umgås med fialia nu hon mongar sig ;p snart får hon nog spel :) haha hon pratar till och med med hunden HIHIHI :D

Ja det var väll allt  från mig idag :)
KRAM!
  Fia hälsa btw!


Kommentarer
Postat av: Fiiiiiiia

Jag är bättre på att skriva blogg än dig!!!!!

WIIIIE jag skriver NÄSTAN varje dag och senast du skrev va hos mig ;;

2008-06-22 @ 18:37:27
URL: http://sofiajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0