Så har man fått gångjärn -.-

Och det är inget jag rekomenderar.. Jamenar vem vill tvingas att ha underkäken en cm för långt fram än vad man brukar????????  Bara att vänta till december då :) Iallafall efter att jag varit hos tandläkaren så var vi tungen att ta kort till legitimationen jag och syrran skulle fixa :) Det gick ju som det gick.. 
HEJ LEGITIMATION HÄR ÄR JAG! säger ja bara -.-

 Sedan så bar det iväg till birsta där mamma fick nått fel och skulle kolla i alla butiker som fanns och det är mycket ovanligt att det händer.. Så vi hängde på i svängarna tills vi inte orkade nå mer :) Det blev ett par nya Pös jeans för min å syrrans del på veromoda, ett par gråa byxer man viker upp längst ner på monki till oss med och även där 2 linnen till mig + en ljusblå/vit randig cardigan på cubus :) Medans mamma köpte massor, orkar verkligen inte rabbla upp allt ;p Det blev även lite mat där nere det blev kinafood :D tyvärr så blev det kycklingsoppa för min del istället för friterad kyckling ;( men det gick och äta det med :) Blev lite less för att det vara massa stora kyckling bitar i så syrran åt upp det mästa :)Så vad kan man säga? GÅNGJÄRN SUGER!? :) men om en vecka lär jag ha vant mig det sa tandläkaren iaf.. bara att hoppas att det blir så då?  

Efter allt shoppande osv, så for vi hem till våran lillastad och kirrade optikpapperet åt mig (kollade synen osv) till körkortskursen eller aa :) lämnade in alla papper så nu skall vi bara gå kursen få hem nått papper och skylten sen kan man få börja övningsköra :D

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0