slö slöare segast`? ;)

Denna dag har varit jävulst seg slö slapp och aa allt som har med det och göra ;p Fick kliva upp tidigt för att kl kvart i 8 så skulle jag vara hos tandläkaren.. var där i ca 10 min -,- sen åkte jag hem och sov igen :) och då fick man ÄNTLIGEN få sova lite bättre. Det var som jag sa en såndär järntråd rakt in i tandköttet;s Sedan har jag mest slappat.. Busade/tränade lite med Daphno (lovare att älgkött är världens bästa sak haha vovven följer dej överallt) Sedan så tvingade jag ut mig själv på en långprommis och efter det så bar det av till Sofia där hon jag och jennie spelade kort åt Fias as goda kladdkaka osv :) Dock så kom vi alla fram till att jag varit enormt seg idag ;p Jamenar hur många tar 10 min på sig för att tex fixa en kortlek,lägga ut korten,tänka på vilket kort man ska ta ut osv ;p Ingen aning fasktist men Aja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0