som sakt..

Jag har inte haft orken ;p Har faktist inte suttit vid datorn så mycket alls.. Nu när sommarlovet är så nära och när solen gör att man är ute hela dagarna istället.. Helgen som var blev lik de andra utom att folket tar studenten nu, Träffa massa trevligt folk vara med massa studenter och såklart ridit med Fialia.. Det blev 2 flygor i en smäll. Vi red 2 på Rebriko barbacka i jeansshort.. Rätt nice ;p haha^^

Sedan så har det rullat på.. Doktorn har fått reda på att jag hade ett virus i näsan så nu äter jag pencilin har BARA nio dagar kvar YIIPIIIEE NOT! Så det blir troligen nyktert på skolanslutningen -.- Dock är jag endå tvungen att nu på storsdag åka till sjukan och röntga lungorna/bihålerna.

-Ja varför inte slänga in lite bilder sen helgen? :)
-Nää för att det särar :)

ee kirrar det sedan vet ja :) hare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0