Hur är din lillebror?

Min är rätt så skum.. helt annorlunda har han blivit. Han är en pojke på 13 år har rätt så många kompisar och så men han har blivit så skum. Han har börjat att skälla på mig som om han var min mamma. Som idag frida du måste plocka bort de där, göra de där, hämta det där och balbalblaa. Han har blivit en dryg "tror jag är din mamma unge" :)  men han göra inte mycket själv. Skumt mycket skumt.....

Hur blir stackaren en vanlig pojke och inte en Suris Citron Mamma?
image133


Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske att han tycker att du borde ta mer ansvar som är äldre än honom?

2008-05-18 @ 16:25:45
Postat av: sofia

Hahaha Fredrik :D

2008-05-19 @ 13:39:41
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0