Hur många gånger har du blivit knuffad av ett mongo? haha

Hahaha jag har iaf blivit knuffad av en.. man blev inte lite paff heller ;p Ja jag ska kanske berätta hur händelsen inträffade men först om gårdagen....

Efter skolan drog jag iväg till Fialia och red ut lite sedan satt jag där och väntade på att sandra skulle komma in till stan men eftersom att det tog så lång tid pga massa, så drog jag hem fixa mig kirra resten och drog till Sofia. Där satt Fia med en slingmössa på skallen och skulle fixa fina slingor  :) medans resten av brudarna drack;P Efter ett tag drog vi vidare till ett ställe en bit bort som tyvärr inte var så kul som man trodde den skulle va. Så vi kirrade skjuss till kim och fortsatt med festandet där:) osv osv.. Kvällen slutade iaf med att Tove sov hos mig och att mamma tvingade i mig en kopp te ;p haha..

Idag så har dagen varit rätt så slö känns det som Tove och jag var en sväng på stan och kollade runt hittade endel fin fina saker man ville ha men som sakt pengar?!? Tur att pengarna kommer nästa vecka.. men men innan vi skulle dra tebx till mig så var jag tvungen att köpa halstabletter. Väl inne på hemköp, precis när jag ska ta mina halstabletter så går det en liten mongolid förbi och knuffar mig :O ojoj, aa tack vare denne mongolid är jag numera ännu räddare tack tack.. hahaha

händer ikväll då måntro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0