skola/vila/shopping/hundkurs

Idag så var jag fortfarande lite små krasslig men ja bestämde mig för att gå till skolan endå. Väl på skolan fick jag höra att vi enbart hade en lektion i Fysik sedan så var skoldagen över KUL! Kunde ha varit hemma iställe men när man väl va där så.. Tyckte mer synd om Sandra som stressat ihjäl sig till skolan och sedan skall tebx till skogen igen.
 
Efter skolan så kollade jag på Andra avenyn och vilade lite.. Hade också tänkt att Anton skulle komma men det blev inte av men men.. Så jag mamma och syrran drog ner på stan en sväng istället. Nu när man äntligen har fått pengar på kortet igen så tog jag chansen att köpa klänningen som jag så länge velat köpa eller aa (sedan pengarna tog slut och inte räckte till^^) Så jag drog till h&m, testade den och köpte den+ en vit cardigan som jag inte har med på bild men.. Gjorde även 2 fina fynd på lindex en svart bh med nå grejjs på och en vit som man kan ha under tubtoppar.. Rätt nöjd faktist! Dock så ska jag sy upp klänningen lite så det blir nice :) Sedan så lär resten av pengarna försvinna på torsdag eftersom att jag ska då ner till sundsvall med skolan och efter det så blir det shopping ;) 

Har inte så mycket mer att berätta utom att vi hade hundkurs idag och det gick bra idag tränade vi mera på egen hand och testade på slalom :) Hare bra puss!

image134

Kommentarer
Postat av: sanda

Kan absolut hjälpa dig med designen. Adda min msn för mer snack: [email protected]

2008-05-21 @ 16:09:07
URL: http://eemotion.blogg.se
Postat av: sofia

duuuu de dära va ju as snyggt bruden :D

2008-05-21 @ 18:14:36
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0