Tisdag igen:)

En dag närmare sommarlov.. läängtar läääängtar läääängtar.. Sandra och jag satt och räknade igår och kom fram till att det var ca 23 skoldagar kvar eller något liknande tills vi får sommarlov..  Fler än jag och Sandra som längtar?

Inte är det många gånger kvar på Hundkursen via skolan heller, men som tur är så tror jag att det ska fortsätta nästa år också :) Idag var Daphne skum inte så konstigt då när lill vovven löper men men.. Hon var lite udda endå ;p Idag så tränade vi först kontakt övningar som uppvärmining och efter det tränade vi på att hoppa flera hinder i rad. Annika (tränaren) hade idag med sig sin valp, en liten söt Schäfer.. Glass fick vi också och det som blev över tog sötSofia snabbt med sig hem he he he;p Nää nu orkar jag inte skriva något mer för idag hare bra Gonatt

Kommentarer
Postat av: sofia

Mahahah jag tog glasssen! den va jag fan värd! läs om min dag då :(

2008-05-13 @ 23:53:03
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se
Postat av: sofia

jaaa lite iaf ;(

2008-05-14 @ 17:39:59
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0