Tisdag ingen hundkurs idag..

Idag vart det ingen hundkurs för den var inställd:( 
Så jag gjorde lite annat i stället ätit godmat,tandläkaren,shoppa och vare med Sofia lite :)

Vi även slutade vid lunch också så jag,mamma,kjell och mormor åt på kina as smarrigt ;) Efter det så for jag och mamma ner mot sundsvall för jag hade tandläkar tid halv två. Vi närmade oss sundsvall lite för tidigt så vi svängde in en sväng till birsta.. Jag fyndaden en smart stor bag/väska med hjul på som var rätt så fin :) kan man ha den när man ska åka till elin osv.. ;p så jobbigt när man är rätt så kort och ska bära en stor klumpig väska.. Så nu blir det nice :) Fick iallafall vara hos tandläkaren i en timme dem skulle byta bågar både uppe och nere vara av att dem råkade sätta in fel uppe så jag fick ligga där rätt så länge i önödan.. som tur är så är det bara till december kvar och tiden känns som att den går rätt så snabbt nu så jag längtar!  Jag längtar också till helgen fyfan :D Tivoliii, fest, och glada människor.
 
Sedan så har jag fått svar om angående sommarjobbet ;/ Inget jobb för mig inte -.- Bara att leta vidare..
Någon som vet nått?


Nää nu måste jag kolla lite i naturkunskapsboken innan jag fixar för kvällen Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0