Torsdag, ännu en dag närmare helgen ;p

Fan vad jag längtar till helgen.. Har inget speciellt planerat mer än att jag måste fira mormors gubbes födelsedag men annars så har jag ingen aning :) Jennie vill ut och festa för hon har varit som jag hela veckan fest sugen ;p

Iallafall idag så blev det sovmorgon, en dryg teori på idrotten om "lilla"vandringen på 13km nästa torsdag. Sedan sundsvall idag för vi i teknik design fick åka och lyssna på redovisningar om designstuff på mittuniversitetet och sedan så tog jag en sväng  i sundsvalls affärerna :) hittade lite små saker jag ville ha och så, men hade bestämt mig för att jag var tvungen att leta ett par skor för mina lacoste är snart döda eller nee inte riktigt men jag ville ha ett par lite sommrigare skor :) Blev även kär i 2 andra saker en svart t-shirt med tryck & en gul bh med små blommor på=D

(kvaliten på bilderna suger ja vet ;p men syrran har den bättre kameran)


Sedan så måste jag erkänna att jag blev lite besviken idag ;p Jag har i princip jämt/varje dag läst horoskop och jag har tyckt att det passat in på hur dagen varit med idag?? Nää inte alls ;p min dag skulle tydligen varit både romantisk, passionerad osv.. men inte då ;p Nää tror jag lägger ner det snart! hahaha... Aja hare bra Gonattpuss!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahah jaaa, o daphne! om du inte såg henne :D hade lite tråkigt :D ahha

2008-05-23 @ 17:17:51
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0