Torsdag, Vandring i 13 km..



Godmorgon!    
Jag orkade inte skriva så något igår men jag hade inte så mycket att skriva om mer än att jag hade prov och att ja vill göra om de så på onsdag gäller de och att jag var med fia :) vi trängdes i 1 solarium är man snål så är man hahah ;p närå men vi ville verkligen sola och så räkte inte pengarna så vi små flickor tänkte till :)

 Idag blir det ingen vanlig skoldag utan det blir vandring.. Så vi är ett antal klasser som ska vandra 13 km.Tänk hela 13 km ;s Starten är vid volentären eller någon stans där inte så säker.. så Sandra får plocka upp mig på vägen ;p Sedan så ska vi helt plötsligt Vara vid smitingen och målet är brukshundsklubben? Somsakt jag har inte så mycket koll på det där så det är tur att Sandra är i min grupp :) Killarna i våran gupp skulle även ta med sig en engångsgrill,fast jag orkar inte grilla något ;p Det bliv kycklingsallad för min del och några ostfrallor med skinka:) 
Nä nu är kl 7 och jag måste börja fixa massa byta om osv.. puss hej!


(bild google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0