Dåligt med skrivande här.. men nu så!

Har inte skrivit på ett tag som ni ser, men allt är pga att våran router eller vafan de heter dog egna ord " internet saken" DOG! Så jag har varit varit rätt så deppad haha närå haft annat för mig. :) varit med fia, festat, skolan, varit hos Sandra och träffat min "tvilling" Mycket söt liten charmig sak den där kissemissen :) Ätit pizza kanter från Sandras vesuvio som hon hade längtat så efter, sätt på film och jobbat. Så nu har jag blvigt lite rikare! Fast pengarna kommer ryka lika snabbt som dom kom! Nää har väll inte så mycket mer å säga eller joo.. har kommit fram till en mycket ond plan ;)

Såhär är det. Sandra ska få en julklapp av mig iår. Det roliga är att hon inte har en aning om vad hon ska få HAHAHA. Sedan så är inte Sandra en så värst nyfiken människa men nu börjar det krypa fram. Bara därför ska ja påminna hon om julafton rtt ofta tills julafton komer.Så hon kommer bli alldeles tokig MOHAHAHHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0