Fredag mongo fredag.


Idag har dagen varit rätt så blandad. Hat,Glädje,trötthet,mongohet osv haha. Lite sådär bevis på att man sovigt lite lite under veckan =) Skoldagen var rätt så mongo för så fort man kommit fram till skolan igenom det kalla regnet så sätter man sig ner börjar jobba lite i matte boken åsså ser man att det är "snöstorm" ute. FYFAN! okej för er som gillar snö :) Jag gillar det när man sitter inne på julafton och inte ska gå upp till högslätten för att det är idrott där. Nej då räcker det! Sedan så bar det iväg till högslätten för vi skulle åka skriskor. Det fula var att det var sjukt mycket kallare i ishallen än ute. Rätt fult, men vi åkte endå.

Jag och Sandra gymmade även idag kände mig lite halv slö men endå inte rätt så fult men det gick ju endå. Funderar på att kolla upp om jag har dåliga muskler runt knäna eller något eftersom att så fort jag cyklar på den där maskinen eller nått så drar det i sidan av ena knät och när jag gör ben saken som man trycker fram så får ja små ont i knäna då med. Lite mystiskt de där. Resten av dagen har bara gått åt till den där jäkla film analysen. Dum som man är så tar man tag i saken i sista stund. Varför började jag inte med uppgiften tidigare?????? Aja analysen är inlämnad och jag är inte nöjd som vanligt :) Sjukt irreterande, men det känns som om ideérna inte kommer fram dagarna innan. Nää aja. Nu är det helg eller aa Lördag om man kollar på klockan.

Aja Gonatt
Btw, Fick mina pistagenötter idag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0