mongokatten och jag.

Godmorgon!
Har till och med hunnit kolla ett andra aveny avsnitt i dag också ;p

men som sakt. var nyss inne på "sandra S-N BLOGGEN! där jag får läsa att hennes katt börja bli allt mer lik mig :) Dock så har Sandra lite fel på vissa punkte. Vart sitter min vatten saklle? vart sitter mina 2 extra klor? Hur kommer det sig att jag har 2 "Seende ögon" och så.. Sedan sne käke tar vi natruligt vis inte upp eftersom att de är inte jag som är sne utan tandläkaren och hans tandställning. Han erkände de till och med. Appropå Tandställning jo den 17 så spänner jag tandställningen för sista gången! JAG LÄNGTAR! ÅÅÅ Så de här kommer bli min första födelsedag utan tandställning på länge. Kanske till och med julen. " KNÄCK HÄR KOMMER JAG!" och har ätit de förut men de gick inte äta med ha knäcken i munnen tills den smält. rätt tråkigt.

Nää ville bara säga med detta inlägg att jag lever och att katten blir bara sötare och sötare med alla des upptäckter! Sådesa SANDRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0