Beställningen är här=)

Hej! Eller aa godkväll.
Idag har dagen varit lite flum känt mig ganska flum iallafall. Aja, efter skolan bar det iväg till Sandras farmor vid namn Anny Lite tufft namn eller? Endel gamla har faktsit rätt tuffa och inte så vanliga namn det gillar jag :) Där fick vi äta god mat vet inte riktigt vad det var men gott vare. Sedan åkte vi till Palms tobaks kiost eller nått sånt och hämtade min beställning från H&M :) åå LÄNGTAT! Efter "storhandlade" vi på coop! Godis vart ett måste jamenar film utan godis eller gotta? Njaa  tycker det saknas nått då. Men men Kvällen slutade iallafall med film hos Sandra sen for jag hit.

Måste bara berätta att Kissen är söt. MOngot är som.... ja går inte förklara i ord världens sötaste mongo? Nästan som ett litet barn "för dom som tycker om snorungar" Så kan man beskriva Mongot för mig :)

Du är speciell, ett litet mongo men endå.
 En söt liten sak och charmig som få!

Västa rimmet va?
Kanske ska ta och sova :) Gonatt! 

Kommentarer
Postat av: malin

Jajjamensan ;p

jadu jag ska jobba tror jag :S:S

2008-10-22 @ 12:49:16
URL: http://annamalinjonsson.blogg.se/
Postat av: sofia

vadå äre din kisse?:O:D

2008-10-22 @ 14:15:09
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaaa fyy vad det var äckligt !! :P men vad sjutton det hjälpte ju inte :P

2008-10-22 @ 14:47:01
URL: http://hannamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0