DÅLIGT VÄDER???!?!?

Jah är sjukt less på detta eviga regnande.. Kan det inte bara sluta? :) Iaf idag så ahr dagen varit ganska knas, men den blir det när jag sovit dåligt elelr försovit mig och fått stressa sönder på morgonen å sedan missa frukosten. Vilken inträffade mig! -.-

Så jag glömde bort att vi hade svenska seminarium idag men det gick bra men behövde inte träna nått faktist :) bara kolla i papperet åsså klart :P Iaf efter skolan blev det träning men kände mig as slö där ;p va som att man inte hängde med i svängarna alls. Måste även berätta att både jag och Sandra fyndade idag :D Sandra hittade ett par AS SNYGGA jenas. medans ja hitta ett nyss skrivbord :P Blev ett kanllmörklila haha!  Så nu ska jag fixa med detta och sen blire pluggande! SEs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0