Fläskpannkaka!

FYYYYFAN va gott :D har inte ätit det på as länge men nu fick jag äntligen det :)
 
Aja, hur har det varit idag då? REGN över allt hela dagen. Utom nu då. Sedan så efter skolan drog jag ner på clipp-er eller va det nu heter? "Sandras mosters ställe" för det var 30 år jubileum för han som klipper. Så det kosta bara 45 kr att klippa sig där idag, men därför var det istället världens väntan. Så mor tog och fick sig en manikyr:) Sedan vart den hennes tur ;) Fick då även en liten fågel i örat som fick mig att tro att mamma kommer ge mig något liknande i julklapp. Vem vet? Appropå julklappar.. Ska nog ta och göra annat än å sitta här å flumma på när ja har världens tid att skriva önskelistan :D okejdå :( har redan börjat men endå`? :D Håller även på med att rikta upp hur jag tänker fixa i rummet.. Vet inte om möblerna kan stå på nått annat sätt.. Hmm.. TIPS? :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0