Torsdag,konditions träning.

Hade sov morgon idag så jag börjar inte fören kl 10 SKÖNT!
 Tyvärr går vi iställe till 15.45 -.- men vår kemilärare tycker att vi ska korta lektionen för att annars skulle det bli så jobbigt.. så jag hoppas hon kortar lektionen rejält!

Efter det så drar jag och Sandra till gymmet :) Idag äre konditions träning som gäller FYFAN!, men har man bestämt sig så har man eller hur?;p Har även märkt att jag är lite små tjurig ibland när de gäller träning :) Som igår på body combaten så ville man sätta sig på sidan och vila, men Nää tänkte jag, ja ska banne mig klara det här! Och det gjorde ja Då blir man liksom ännu gladare efter tränings passet hehe.. Aja ska packa ner alla tränings stuff nu SES!

Btw, blir nog itne mycket till bilder på min blogg den senaste tiden inte mer en en per inlägg iaf för min dator särar så jag kan inte ta upp nya fönster från andra sidor som på apberget tex.. inte kan man svara på mer än 1 inlägg ;S as skumt men det ska komma en som ska hjälpa mig och installera om allt från början så det löser sig!


Kommentarer
Postat av: sofia

Ja det är as skönt med bad till, det är fan sant =))

2008-09-04 @ 17:28:21
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0