April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!!!

Jag har lurat en idag eller nää två! Det blev broder och hans kompis som blev offer haha ;p

Aja idag har jag haft en vanlig dag i skolan sen jobbat.. Rätt vanlig dag faktist utom en sak det är min telefon. Den är rätt lustig.. För när det är speciella dagar som nyår,jul,midsommar,kinas nyår osv.. Så ändrar min telefon tema & idag har den ändrat till blommor som flyger runt ;s Vad är de för speciell dag idag? mer än (du får lura vem du vill var du vill dag) haha Sandra hade en rätt bra teori på det där men är det därför? 
Hon sa nått om knopp i håret, Kom såklart inte ihåg de nu!



I morgon är dom borta.



Kommentarer
Postat av: Jenna

hehe okej. skönt att vara hemma iallafall :)

2009-04-01 @ 22:47:30
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0