bakissöndag = jobb?

Igår vart det fest! förs på en som var rätt slö, men så fick jag massa sms om att jag/ dom ja va med skulle komma till en annan & vi gjorde då rätt i att dra dit för där vare då mer drag ;)

Aja, har nyss kommit hem eller aa var väl ett tagsen nu.  Fick med mig en god piggelin hem från klings också! Gott gott.. Vet inte hur många gånger denna vecka som jag varit så sjukt sugen på en piggelin.

Idag äre söndag också vilket betyder imorgon äre skola ;S Söndag betyder jobb för min del idag också ;s Tur att man inte är s jäkla bakis då :) men som sakt. hata söndagar!  Ses!

Kommentarer
Postat av: Jenna

hehe skönt det iallafall ;)

2009-04-19 @ 23:58:39
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0