FISKAR!

Idag slutade vi tidigt =) Hade bara 2 lektioner. Efter skolan drog jag ner på stan med Sandra och grön & vad hittade jag inte där??? Jo min LILLEBROR! HAhha älskar att säga lillebror. Han "hade hål i kemi" Nått som han sa med ett fett smile och fösökte smita där ifrån..  Aja, sedan gick vi vidare till arken där jag hittade en as tuff fisk jag vill ha :D Den påminde om en frukt/papegoja och aa.. Den ska jag köpa! Min fisk måste ha kompisar också därför ska jag köpa det med. MEN FÖRST! måste jag fixa med akvarium. Vi har ett men jag är osäker på om det är bra. Pappa sa att jag skulle köpa ett nytt iställe. Aja nu ska jag äta lunch Ses!

Kommentarer
Postat av: Jenna

hehe lyckost ;) jag började kl 12, slutar om en stund redan.. ska bara svara på lite frågor.



idag ska jag på bio med pojkvännen :) mysigt xD

2009-04-03 @ 12:15:46
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0