Godmorgon.

Så sitter man här igen. Har bildbehandling  rätt skoj faktist! Just nu sitter jag och fixar med massa olika kloningar. Blev en sedel med Marilyn monroe!




Min sedel!
inte helt klar men tyckte in skulle få se ungefär vad ja håller på med=)


Igår blev det inget bloggande ja vet men hade fullt upp tills hundkursen sluta men då somnade jag rätt snabbt. Vaknade några timmar senare och fick ett mycklet trevligt mail så nu sitter man bara och väntar ;) Möttes även av en god nyhet i morse med! ;p Jag slipper fixa tågbiljetter och shit utan pappa skjussa ner mig istället. haha så nu får du ta och städa Elin!

Aja ska ta och fortsätta nu Ses!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hejsan! Hur är det med dig då? :)

2009-04-07 @ 19:58:23
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0