Min hund har damp! :)

 Fan vad tiden ska gå fort/segt ibland? Nu är de bara 36-37?  skoldagar kvar till lovet om man tar bort lov och så kom inte riktigt ihåg va Sandra sa? & det är bara 33 dar tills jag åker utomlands alltså 33 dagars tok träning? haha kanske inte? men fyfan va jag längtar. Att tiden ska gå så fort på nått vis. Satt och snacka med en kompis idag om de där med studenten osv & de vafan alla drar ju från den här pytte stan. Fast iförsig vad finns det att göra sen? Aja, vi har iallafall kommit på fet planen sen haha! men men det blir sen.

Idag har jag iallafall haft hundkurs. Gick hur bra som hällst TILLS -.- Daphne fick damp :) Hon blev lite för glad och lekfull där ett tag. Därför skulle såklart Daphne springa runt som ett damp runt runt och runt sen skulle hon ju såklart göra detta 2 gånger. Alltså även vid plats ligget, just då var inte Daphne värd ett öre kan jag tala om! fast fyfan va skoj de va innan! Hon var pepp, super glad och följde med överallt när vi tränade massa agility med hundkursgruppen. Så idag var det roligt sen är det ett stort jäkla plus att snön har försvunnit så vi fick köra på gräsplanen.



Sen så har jag börjat blivit riktigt less på den här designen nu! Tips på hur ja kan göra? 
Ses! 

Kommentarer
Postat av: SofiaJ

ahhaha även att du kapade huvudet på stackan ;D

2009-04-20 @ 23:53:11
URL: http://sofiajonssson.blogg.se/
Postat av: ELIN

Aa man måste ju börja i tid :P Ja snart slipper man skolan iaf :)

2009-04-21 @ 11:33:24
URL: http://elinmaarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0