Pizza utan kanter?

Har bara slöat idag. Rätt skönt det med. Gäller nog hela familjen tror jag för idag blev det beställning utav pizza iställer för att göra nått.. Så vi beställde från briggens tror jag det var? Dock så blev jag lite besviken för det var sjukt dåliga kanter. Var nästan inga kanter alls. Inte smakade dom nånting heller.. Ska de vara pizza så ska kanterna vara sådär Goda med tomatsås. Kan tala om att det var inte mycket sånt här mitten var godast faktist & jag som aldrig bruka gilla mitten så aa Sandra förstår exakt var jag menar... Fan sorg!


Eller det är kanske tredje gången gilt?;) Vem vet haha jag och Fialia sa att 4 kanske inte är mitt turnummer utan 3 Aja vem vet?Hahah..  Ja visst ja Fia! Måste skynda mig att byta om ska möta hennes snart! Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0