sova?

Idag har jag då saknat sömn. Vet inte hur många gånger jag höllt på somna. Hahha så idag blev det inte mycket till pluggande på skolan. När vi va i matsalen så sa ja : ett täcke här och jag soman.  Aja väl hemma så fika ja med syrran sen såg vi på nån dum serie av nånting & jag somna.  Fast det är jäkligt skönt att sova drömde en jäkligt lustig dröm  haha... Fast den ska vi inte gå in på detaljer HAHAHA, men nää nu ska jag kanske ta och gå en prommis med Daphne bort mot sälsten så jag vaknar till..




Jo i måndags så beställde jag även den här jackan :) vet inte hur länge jag har vänta på att dom skulle få in fler så när jag såg den tog jag chansen direkt. Jamenar jag fick ju massa "nellypengar" av dom så då använder jag de på nått jag verkligen vill ha. Dock så hoppas jag att det inte tar sån tid som med "bikinisätten" Aja, den kommer kanske nästa vecka eller nått?  

Daphnoooo nu Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0