Tussilagoooooos.. flumt inlägg jag vet.

Ska snart gå och jobba. Idag blire en rätt full dag tror jag? För efter jobbet måste jag plugga,städa och fixa -.- Fast jag måste såklart hitta på nått skoj där emellan också. Kom nyss hem från mormor ( våningen nedanför) Var där och hälsa på! Mormor bjöd även på massa jordgubbar =D Fyfan va gott. Nu ska gräset bara bli grönt, havet ska bli varmt & Solen ska värma på lite mer! Då jävlar äre sommar! Var ju på en prommis med Daphne idag åå fy vad många tussilagos det stog där. Dom är fan fula om man tänker efter, samma sak när det gäller maskrosor. Ja namnet förklara des fulhet haha.
Idag äre en såndär dag där allt är flumt. Är super jävla glad men endå? Känns det som om man ahr hur mycket att göra. Till och med Daphne är flum. Hon har fått vårkänslor haha..  Såklart ska hon löpa snart också.. Så nu måste hon visa upp sig som fan.. Ojojoj det är inte lätt å vara hund.. Haha inte ska hon få nått ligg heller inte. HAHAHHAHA  Fias kommenatar sitter perfekt här..  Aja nu ska jag ta och fixa massa sen dra och jobba Ses!!


Du är för fet för ett fack!
Citat: Sofia Jonsson

Kommentarer
Postat av: Malin

ja precis, man ska vara happy ;D;D

2009-04-26 @ 15:45:01
URL: http://mallabuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0