Grattis på födelsedagen mamma och pappa! =)

Nää nu får du ta och svara tycker jag=) Fia är rätt borta just nu. Ingen fialia på telfon,ingen fialia på msn ingen fialia på bdb ingen fia nånstans? Fia är nästan borta. Slå vad om att hon har klättrat upp i ett träd och inte kunnat komma ner så barndbilen måste komma och ta ner. Fan så typiskt fia :(

Aja, Idag Fyller min mor och min far år =) Pappa 60 och mamma 47 tror jag det var. Haha jag kommer aldrig glömma när jag var liten och trodde att man gifte sig bara med den som fyller år på samma dag. Så jag började lipa för att jag visste ingen kille som fyllde år på min födelsedag:( hahah fan va ful man var när man var liten endå. Aja, så i morgon blir det fetkalas här gratis mat och öppethus! Så jag har bjudit hit både sandras familj och Fia så dom får massa gratis mat=D Hur snällt var inte de? Eller aa Fia ska hjälpa till massa:p 


men vi hörs sen! Ska leta fialus! hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0