Brokad in my heart

Fan jag som trodde veckan skulle gå piss. hehe eller aa den har väl varit sådär rätt skämmig på något vis hahah men idag! Ja idag blev den bäst =D Tänk om jag och Jasmine aldrig fick för oss att gå på stan? Då skulle jag aldrig hitta den där.. den där ja den där.. den där.. UNDERBARA FUCKING KJOLEN!!! sjukt jag brukar hata kjolar. är ingen kjol tjej liksom. MEN NÄÄ de där va fan kärlek. SÅ Nu är jag sjukt pepp pepp som bara den. Den hängde där alldeles ensam. SNYGG SOM INNI H*vete  DEN ÄR MIN!!! så jag lämnade in den och i morgon är det min dag!! dagen D dagen då jag ska ner och betala den! VILKEN SKÖNHET ALLTSÅ!


(FET SNYGG BILD PÅ MIN KJOL/ TYG SOM LIKNAR = GOOGEL SUGER)

Japp brokade var det med! Brokad är nog bland det snyggast som finns tycker jag :) Sen hittade jag ett sjuksnyggt halsband inte så lätt för mig att hitta smycken och sånt. men de var fan snyggt. tro jag ska be lillebror köpa de till mig i julklapp:) Så vet han att jag blir nöjd?=) hiih han julklapp är as gullig :) jag tror han kommer gilla den. eller aa JAG vet! 


Kommentarer
Postat av: nickie

underbar header:) och fin blogg

2009-12-10 @ 18:28:04
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0