Ojsan..

Det var ett tag sen ser jag. Har inte haft orken tiden. Ja det har varit mycke för min lilla hjärna nu. Tänkt lite för mycke kanske. Dock så har dom flersta sakt att jag inte ska tänka så jäkult. Ja både Fialia, Sandra och Fia H.

Jo var ju uppe i Luleå med Malin och ska jag vara ärlig så kändes det jävligt skönt att vara från stan ett tag. Så nu längtar jag till hösten. Blir det som jag vill så komme jag inte bo kvar här i stan då. Tänk er Lillfrida stå på egna ben. Ja.. aja nog om det. Jag och Malin hade det skoj där uppe och jag hoppas vi kan åka iväg fler gånger :P Dock så skulle de vara bra om jag hade körkort då så slipper Malin köra hela vägen :p Tyckte lite synd om hon där. 
 
Kanske ska lägga in en låt också?



Nää snart äre jul och jag längtar! Iallafall lite. Dock så gillar jag inte julen så mycket. Sen kommer födelsedagen. Nää nu ska jag sluta upp med mitt tomprat och hitta på något annat. Hare så bra hejjs!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo du.. var lite drygt att köra där ett tag ;p

2009-12-22 @ 01:10:35
URL: http://mallabuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0