Alla hjärtans dag..

Blev inget skrivande igår jag vet! men jag hade annat för mig.. Som att tex sova.. Varit så sjukt trött hela veckan så när jag kom hem efter skolan så somande jag direkt. Sedan lämnade jag inte en sak i svenskan och så kom Fia! Fan sjukt länge sen man såg hon :P Aa hon hade iallafall massor utav planer vi ska göra till sommarn haha. Aa sen så slinga jag håret på na =) Hon vart nöjd men inte jag ;p För jag är såndär när man har en bild i huvet ska de bli så annars blire fel;p Men hon gilla de! och det är ju de som räknas =) men vi ska färga om de om några veckor när det växt ut så tar vi hårbotten som ja gjorde på Malin förut :)

Ja, vad äre för spc med denna dag då? Jo, det är en dag då man ska vara snäll och visa hur mycket man älskar nån osv. Undra vem de va som starta dagen? haha aja de gulligaste hittils är att min telefons cirklar som rör sig på skärmen eller vad man kallar det. Dom är inte runda utan formade i hjärtan ;p Sen får vi se hur kärleksfull denna dag blir;p Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0