Lady gaga - love games

Vad har ni för er då? Själv gör jag inte så värst mycket. Sjukt sugen på att ut och springa eller något i den stilen, men inte i det här vädret. Så jag får ta och hitta på nått annat kul istället. Appropå röra sig så ska jag ut till Sandra någon dag och åka skidor eller aa mindre varianter efter hennes häst heheh.. Det har jag blivit bjuden på =) Medans Sandra vill inte alls åka längdskidor med mig. SYND! men just nu så sitter vi och funderar på om vi ska ha giutar hero kväll här hos mig eller något i den stilen =) nått såndär kul.. Vi får se vad de blir=)

Appropå rubriken så blir de dagens låt.




Idag har det inte hänt så värst mycket. vaknade rätt så sent sedan ringde Fia och ville ha med mig och kolla på jackor, Så jag följde ner till stan och kände mig sjukt nyvaken men men. Sedan så kom Sandra till stan för hon ville köpa skor väl där såg vi att skiten stängde så vi gick till hemköp pch skulle köpa det som hennes mamma ville ha.Dock så fanns inte allt som vi ville ha på hemköp så det gicks till coop. Där fanns inte gorgonsola ost -.- Då fick vi gå till nästa affär Tempo. Där fanns allt! iallafall allt vi behövde så. Vi fick iallafall en lång prommenad =)

Aja nu ska jag ta och planera vidare Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0