lets dance!

Idag har allt varit lång tråkigt.. Och segt. Men Sandra får då ett gott skratt för ingenting. Mongo unge där ;p Hehe men de e bra! Är en dag blir fler glada! eller? Iallafall efter skolan var jag sjukt trött så jag åt upp lite tunn pannkakor som mamma gjort och sirap på de;) Efter det sommande jag tills för någon timme sen. Sover man dåligt så blir man trött så enkelt äre! 

Just nu sitter jag och kollar på Lets dance & själv så tycker jag att blondnbella var lite "bambi på hal i som dom sa" men vem vet med lite träning kanske de går bättre? Träning ger färdighet som man säger! Sjukt att en blogg kan göra en människa så stor  också. Aja nu vare iallafall den där boxaren som dansade och jag är avis på dansbruden i den lilaklänningen! Sån vill jag också ha. Inte konstigt eftersom att lila är en utav favvo färgerna ;p


Kommentarer
Postat av: Angelica

ja det är jätte kul :D haft en bra fredag?

2009-01-10 @ 01:46:40
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0