Måndag, sura miner och hundkurs..

Idag började dagen bra tills jag kom till skolan och fick reda på saker jag inte ville höra i mina öron :) Sista lektionen sög! Längesen alla i ett rum var så sura ;p Aja sen bar det hem, men så ville mamma att jag skulle följa med och handla.. Blev e hel del smarta ting.. Jag fyndade till mig några gardiner och en matta som jag blev kär i.. Nu tännker ni säkert hur fan kan man bli kär i en matta? Jadu? Den var perfekt! haha.. aja det bar av till hundkursen efter det och Malin hade med dig våran andra hund Dolly idag. Trodde det skulle gå illa men inte då. Dock så gjorde vi inte så mycket mer än att gå igenom massa fakta om hundar. . Sånt är bra det med!

Sen har jag bara varit här hemma och iprincip inte gjort nånting försökte kolla matten men det vart tråkigt! Som tur var ringde Lina! :p LÄngesen nu tycker jag! Så vi bestämde att vi ska ses nån dag framöver! Sedan så efter ett ytterligare tag så blev det ännu tråkigare och ag ringde Sandra! Snacka om att det är bästa bruden att ringa till när man är irreterad ;p Hon förstår! Hon kan tänka! Hon har till och med en hjärna! haha.. Men hon orkar inte blogga idag. Hon har fixat med annat och pratat med mig så ;p
  


Det var allt för idag Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Carins Hälsa 2009

Jag kan stolt säga att jag har blivit riktigt vig av yoga. Om du inte har provat - gör det! :)

2009-01-27 @ 09:11:28
URL: http://carinshalsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh sååååå söt!! :D

2009-01-27 @ 16:56:04
Postat av: Anna

Ovanstående kommentar från mig... =)

2009-01-27 @ 16:56:37
URL: http://devine.blogg.se/
Postat av: Anna

Minns när jag såg Sigge första gången. Han var liten och tjock. Sötast! :-D

2009-01-27 @ 17:59:51
URL: http://devine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0